Failure is not defeat until you stop trying

Hejhej!
Romme igår var hur kul som helst! Det var verkligen värt att gå upp 04.40 för att sedan få åka skidor heeeeela dagen. Jag gjorde dessutom debut i svarta backar. Har aldrig vågat förut men eftersom ganska många av kompisarna åkte där så kände jag att jag inte kan vara värsta mesen och inte åka. Och det bästa, det var att det inte ens var läskigt! Idag var dock mindre kul. Kom inte upp ur sängen före 5 i halv 8 och måste gå senast 5 i, så ni kan ju tänka er paniken jag fick.
Nu är det dags att bädda sängen och sedan kanske det vore bra om jag pluggade lite engelska, har prov i morgon och jag har inte läst någonting, vet knappt vad jag har prov på.... Bäst att sätta fart med andra ord.
Min nya snygga och skitsköna tröja från BikBok, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0