Godermorgon, godermorgon både herre och fru!

Vet inte varför jag har en jullåt på hjärnan men ganska bra är den ju!
Jag vaknade jättetidigt idag och trodde att jag hade försovit mig till skolan, men sen kom jag på att det är lördag och då somnade jag om igen, skööönt!
Igår var en trevlig liten dag. Skolan gick snabbt och bra, slutade kvart över 11 och gick sedan till second hand butiken med Shannon. Hittade en ascool gammal kappa som kostade typ 50 spänn och några gammla jeans som vi tänkte klippa sönder till shorts. Dock blev det inget köp. Sen gick jag hem till Amanda och vi chillade och fixade oss inför kvällen. Då var det nämligen dags för att åka in till stan för att äta god middag för att fira att vår fina vän Rebecka har fyllt 18 vintrar! Vi hade tänkt Vapiano i Gamla stan men man var tvungen att vara 18 för att få komma in efter 6 på kvällen....-.- Så vi ändrade planen och gick till Pizza Hut i stället. Gott det med plus att det satt ett gäng på fem söta killar i bordet bredvid, great! Efter maten åkte vi hem till Bålsta igen och träffade våra killkompisar. Kvällen slutade hemma hos mig med film.
Nu ska jag städa mitt überstökiga rum så ciao i miei amici ! 


Congrats my beautiful friend! It´s a little bit late but I love you anyway! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0