Håll tjejen du gillar i handen inte på rumpan

Jag är så sjukt trött på att plugga just nu! När jag verkligen sitter och försöker glider mina tankar bara iväg på annat och då tappar jag bort mig och måste börja om från början. Börjar nästan tro att jag har koncentrationssvårigheter? Nej jag vet inte men det vore inte helt omöjligt. Hur som helst har jag i alla fall pluggat så gott det går till historiaprovet i morgon. Om ungefär en timme är det dags att gå ner till Västerängen för att träna trupp gul med Emelie. Sen ska jag hem och plugga igen. Snart lov. Bara två dagar kvar!! Underbart skönt ska det bli! Nu ska jag läsa en sida och sedan byta om för trääääning. Puss så länge! 


Hahaha!! Btw, det var brandlarm i skolan idag, dock ingen brand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0