Konsumentlagen gäller, konsumentlagen gäller inte....

Hej!

Just nu håller jag på att läsa om konsumentköplagen som ska redovisas på torsdag. Det känns väldigt skönt att ha något att göra för jag har bara legat i sängen hela dagen! Stannade hemma idag pga min fot. För dom som inte redan vet kan jag berätta att jag ramlade på idrotten igår och stukade min fot (samma som för ungefär en månad sedan!!) så var tvungen att åka till akuten för att kolla att det inte hade blivit en spricka eller något. Tur i oturen var det bara en stukning, men jag kommer inte få träna på typ en månad i alla fall inte något då jag måste använda foten. Lagom kul liksom då den nästan hade läkt helt klart efter förra gången men sådant är livet och det är bara att bita ihop och ta det lugnt så det inte blir värre.
Nu ska jag fortsätta jobba! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0