Mod är att bemästra rädsla, inte avsaknad av den

Hej!

Egentligen skulle jag jobba denna vecka men för att jag inte kunde jobba idag så kan jag inte jobba på hela veckan. Redan i går kände jag att jag inte mådde så bra och det fortsatte i morse så jag sa att jag inte kunde jobba.. Men nu har jag tid att ta det lugnt och bara vila vilket kan vara ganska välbehövligt! Idag har jag städat mitt rum eller jag dammsög golvet och bäddade sängen. Plockade även undan i köket och städade toan som mamma bad mig göra igår. Mer än så har jag inte orkat göra. Hoppas er dag har vart mer händelserik än min. Resten av denna måndag ska jag fortsätta att bara ta det lugnt. Peace out! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0