Snart måndag igen..

.. Shit vad veckorna går snabbt alltså! Snart är det ju påsklov och sen är det bara några veckor kvar till sommarlovet! Längtar som en tok!! Idag har jag i alla fall bara tagit det lugnt, pluggat lite matte, gått en promenad och tränat. Lagom skönt söndagschill sådär. I morgon är det skola igen och jag längtar lite. Det är så himla härligt efter ett lov att komma tillbaka till rutinerna och särskilt vännerna. Vi har så himla roligt i skolan och mina vänner förgyller mina dagar. Nu ska jag läsa i boken som vi har i läxa. Det är så himlans jättekul att den ska vara klar i morgon, att jag har läst typ max 50 sidor och att den är si sådär 515 sidor lång..... -.- men det löser sig, jag klarar det här på ett eller annat sätt! Nu köttar vi mange!!! Heheh sov gott så hörs vi i nästa liv för jag kommer dö om jag ska läsa 460 sidor ikväll. 


Åh, så härligt med en liten lässtund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0