20120104

Tjosan!
Just nu sitter jag och äter lite av salladen som blev kvar från igår. För en stund sen var jag nere på mitt rum och körde styrka. Det gick väl inte så jättebra, suget försvann i samma sekund som jag började. Väldigt konstigt med tanke på att jag var astaggad innan... Trots att jag gärna hade lagt mig i min säng igen så körde jag i ca 20 minuter med fokus på magen. Det känns skönt nu i efterhand att jag inte gav upp, kämpar glöden finns där någonstans, det gäller bara att ta fram den när det verkligen behövs.
Jag har också varit snäll och satt igång tvättmaskinen full med dirty clothes.
Nu ska jag kolla på resor, hehehehe. Puss på er! 


Ändå najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0