Älskar känslan i kroppen efter att man har tränat!

Hej på er!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig men tänkte dela med mig lite av min dag först.
Dagen började med prov i samhäll som höll på i två timmar. Det hade ju kunnat gå bättre om man säger så.. Sedan hade vi håltimme från 11.00 till 13.50 eftersom att min mattelärare bestämde sig för att ställa in matten pga att han kände för det. Soft! kan man tycka men inte när man har så lång rast. Historialektionen med Tommy var..... seg som vanligt. Han måste ha käkat massa sega godisar under sina tidigare år så nu har de gjort honom seg! När jag kom hem pluggade jag franska (har 55 glosor till I MORGON och jag fick veta det IDAG!!), lite smått panik där! Så klart var jag även nere i gympahallen och tränade mitt kära lag.
NU ska jag på dejt! Med min kudde! Hörs i morgon 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0