Guld!!

God morgon!

Igår var en så himlans rolig dag! Det var lite kämpigt att gå upp på morgonen (klockan ringde 05.20!!!) men det var helt klart värt det! På förmiddagen tävlade trupp blå - och vann guld. På eftermiddagen tävlade trupp orange (som jag tränar) och trupp grön - som vann guld (orange) och silver - (grön). Så himla kul! På bussresan hem blev det en hel del skratt, men jag vilade även lite grann eftersom att jag skulle bort direkt då jag kom hem.
Jag bara packade om och bokade en taxi sen åkte jag vidare till nästa ställe. Det var girlsnight hos Ronja och det var meningen att jag skulle sova över men efter att ha tryckt i mig fett mycket godis och efterrätt, var sjukt trött och dessutom hade mensvärk mådde jag inte så bra. Åkte därför hem vid halv två i stället. Men det var kul under tiden jag var där! Tack för kvällen tjejer!
Nu ska jag fortsätta skriva på min naturkunskapsuppsats.
Innan defileringen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0