i won´t give up - jason mraz

Hej alla glada!
Idag tycker jag att jag har vart riktigt duktig! Först bestämde jag mig för att bara gå ut och gå när det var så fint väder men det slutade med  att jag gick (powerwalk såklart) till vibyspåret, joggade ett varv där (blev bara ett varv i lilla spåret men hade egentligen ingen lust att jogga), gick in i skogen och körde lite benstyrka, gick hem och sen körde jag ännu mer styrka hemma. Och sjävklart stretch efter.
Om två timmar och 40 minuter startar gympaträningarna om igen för laget jag är ledare för. Vi har planerat en hel del inför den här träningen och även en tid framåt och vi ledare är sjukt taggade, hoppas att gymnasterna är lika taggade bara för i så fall kommer vi bli farliga på tävlingsgolvet under våren!
Jag hoppas ni har haft en bra dag så här långt och att den fortsätter vara det! Puss så länge 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0