Miss Dior Chérie

Dags att sova kanske? Ja, för mig är det det i alla fall. Även fast det är lov så lägger jag mig tidigt och vaknar tidigt (även om det inte är något jag planerar), vilket faktist känns ganska bra, då behöver jag ju inte oroa mig att försova mig första dagen i skolan sen. Vad har man hunnit med sedan sist då? Jo, jag har druckit årets första glögg. Kände att det var bättre att dricka lite glögg än att äta kakor och liknande. Hittade även en mycket trevlig resa som jag inte skulle tacka nej till. Den gick till Maldiverna och allt verkade bara vara så perfekt och mysigt. Det är dock väldigt synd att min familj inte är rik och kan boka en resa dit bara för att det låter najs, nej, vi kommer säkert få vänta i 100000000000 år innan det är dags att åka. I alla fall kommer det kännas så..
Jag längtar redan!!
(P.s Miss Dior Chérie har ingenting med inlägget att göra som ni kanske märkte men det var det första som dök upp i mitt huvud då jag skulle skriva rubriken. HÄHÄ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0