SR är i farten!!

Hej på er!
Okej, nu känner jag mig riktigt jävla efter!! Jag hade verkligen ingen aning om att det var VM final i hockey igår och jag visste verkligen inte att Sverige var med och VANN! Fick reda på det nu när jag loggade in på fejjan. Känns som att jag var den enda i hela detta avlånga land som inte visste! Jag skyller på att jag inte är ett så speciellt stort hockey-fan att jag håller koll på sådana saker.
Förresten, för er som inte vet jag SR står för kan jag berätta att det är något vi kom på i nian. Alla som känner mig vet att jag kan vara rätt seg ibland och då fick jag smeknamnet SR som alltså står för Saktfärdiga Ronja. Väldigt passande, i alla fall då, jag vet inte om det passar fortfarande så jag ställer en fråga till mina vänner: Passar smeknamnet mig fortfarande?? Tacksam för svar!!
Bjussar på några bilder från nian, bara för att jag kände att det passar
Så ffiiiint! Haha puss! 

Kommentarer
Postat av: Vendela HEDLUND

hehehehe, tjooo! Ibland kanske häähhä :)

2012-01-07 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0