Tagga tävling!

Hejhej hemskt mycket hej!

Länge sedan. Har inte orkat, enda anledningen.
Idag slutade jag kvart över 11 och då gick jag och åt lunch i centrum med mamma, mycket mysigt! Sen gick vi och handlade mat till mig till imorgon och även till middag och efterrätt idag. Middagen betod av ugnspannkaka med drottningsylt till och till efterrätt blir det dumlekladdkaka med vispgrädde, yummie! När vi kom hem somnade jag i soffan och sen gick jag ut och sprang. Det blev inte långt men jobbigt var det!! Min runkeeper ville inte funka så kan inte visa bild men jag joggade ner för Lasseåbergsbacken, genom Väppebyäng, sedan upp för centrumbacken och hem. Trodde först inte att jag skulle orka hela backen men jag gav inte upp så nu har jag slagot mitt rekord! Yey!
I morgon är det tävling i Falun med mitt fina mixlag. De är så himla roliga och underbara! Är så kul att träna dem, verkligen! Vi kommer åka buss med de två andra lagen från BGK som också ska tävla och den går 6.30 från Shell så det blir minst sagt en tidig morgon.
Nu ska jag mysa med familjen. Hörs, förhoppningsvis, i morgon! Puss så länge 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0