There´s no antidote

Tjenamors!

Hur e läget bah? Idag tog jag en låång sovmorgon, ända till klockan 14:00. Vi hade som sagt bara en lektion idag och igår när jag skulle till träningen trampade jag snett på en isklump eller något så att jag stukade foten, så jag pallade inte plåga mig ner till skolan för en MATTElektion, kan lika gärna jobba hemma ju. Och ja jag vet att jag har skills som gjorde illa mig!! Antagligen blir det en hemmakväll ikväll för att vila foten även om jag skulle vilja göra något. Vi får se hur det blir. Ha en bra dag!
Såhär såg min fot ut igår när jag kom hem. Knölen ni ser är inte min fotknöl, nej det är bulan som numera är lite mer mörkblå/grön/grå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0