This, this is my life

Hola!!
Den här helgen har jag tagit "ledigt" från bloggen, har knappt suttit vid datan alls bara lyssnat på musik typ. Igår pluggade jag (försökte iaf) typ hela dagen. På kvällen blev det filmmys med familjen och idag har jag pluggat och tränat. Nu är jag taggad för en ny vecka i skolan, jag hoppas till 1000 att det går bra på provet på tisdag för jag har faktsikt lagt ner rätt mycket tid på att plugga till det. Hur har eran helg varit?
Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon ska jag upp den vanliga tiden (har annars sovmorgon på måndagar.) för att gå på extramatten. Jag orkar verkligen inte sitta hemma och plugga det också sen på eftermiddagen så gör det in school istället.
Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0