Nytt år = nya förväntningar, nya förhoppningar och nya möjligheter

Hejhej!
Då var det ett nytt år och jag är verkligen spänd på allt som kommer hända i år.
  • Det kommer bli två bröllop! :D
  • Ska på kryssning med familjen.
  • Ska bila ner till Frankrike i sommar och då kommer vi åka genom massa andra länder också, bla Englad.
  • Jag fyller år (17) = bara ett år kvar till 18!!
  • I mars ska jag träffa min drömprins och hans namn ska börja på bokstaven E. (haha skämt åsido, Rebecka spådde mig förut och då sa hon det.)
Nyårs kvällen/natten var.... händelserik... Hemma åt vi en väldigt god tre-rättersmiddag där det var någon form av laxmacka till förrätt, älgköttsgryta med massa grejs i och potatis till varmrätt och vit choklad och vanilj pannacotta med limemarinerade björnbär till efterrätt. Supergott alltihopa! Sedan var det dags för mig att gå till bussen för att åka till Hagviken där resten av kvällen och natten spenderades med vänner.
Strax efter tre började vi gå hemåt men jag kom inte hem förns vid halv fem på morgonen. Då var jag så trött att jag somnade med smink på och utan att ha borstat tänderna. Dessutom fick jag sova i Williams lilla säng med honom för att en av våra gäster sov i min säng.
Nu ska jag se en film hade jag tänkt. Ha det bra så hörs vi snart! 


Mahaha bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0