En shopaholics bekännelser

Hallååå!!
 
Den här dagen har varit himla bra. Började med att sola i typ 2-3 timmar och och sedan åkte jag och William in till stan och shoppade. Han fick en rätt mycket presentkort när han fyllde år så nu har han uppdaterat sin garderob lite. Jag passade också på att köpa lite grann, både nödvändigt och inte så nödvändigt. Kom hem för inte allt för länge sedan. Så nu får vi se vad som händer. Kanske ska jag bara ta det lugnt? Känns ganska lockande. Ha det bra så länge! ♥
 
Detta köpte jag idag
 
(Måste bara säga att bilderna inte gör varken klänningen eller klockan rättvisa för klänningen är nude-färgad och klockan är KNALLrosa.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0