Gympahelg

Tjeina!
 
Jag sitter nu i soffan och andas ut på riktigt för första gången den här helgen. Det har varit gympaläger både lördag och söndag, vilket har varit riktigt kul (såklart) men samtidigt ganska jobbigt (men mest roligt!).
 
Igår efter lägret åt jag middag på Sibylla med Natha och Emelie sedan åkte vi hem till Emelie och badade i poolen. Efter det gick vi ner till centrum och köpte glass och gick sedan hem till mig och åt film och åt våran glass. Somnade väl runt halv 1 och klockan ringde kvart i 8 på morgonen... Vi var lagom döda när vi åkte hemifrån mig kan man ju säga. 
 
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på fotboll. Det är EM-finalen (ifall någon skulle ha missat det?) och den får man ju bara inte missa! Spanien - Italien, det kan bli en riktigt bra match det här tror jag. Vilket lag hejar ni på? Jag hejar på Spanien. De är helt klart bäst!! Okej, det beror väl kanske lite på att Torres (Åh, herregud vad han är snyyygggggg!!!!!!) spelar där men inte bara för de är riktigt bra! Ni får ha en greatans kväll! Puss ♥
 
Gymnastik är inte bara en sport - det är en livsstil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0