I Wanna Go Crazy

Heej!
 
ÅÅH, jag är så glad! Var och övningskörde nu på kvällen och det gick riktigt bra. Jag körde från Willy's och hem till kära Bålsta vilket är ett framsteg för jag har aldrig förut kört på trafikerade vägar eller bland hus. Det känns riktigt bra!! 
 
Förutom det har jag solat, kollat på film och varit med Natha och Emelie en stund. Provade även att göra bananpannkakor till middag och det smakade..... sådär. Kan inte säga att det var jättegott men det var inte det värsta jag ätit. Dock gjorde jag lite fel så får testa det igen någon annan gång.
 
Imorgon ska jag, Emelie och Natha få träna i JG:s hall (Järfällagymnasterna). Nathas moster är nämligen tränare där så hon ska träna oss. Ska bli himlans kul! Nu ska jag dricka upp mitt te och sen göra mig iordning för natten. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0