Idag är det verkligen tråkigt väder och därför......

Idag är det verkligen tråkigt väder och därför har jag passat på att städa lite på mitt rum. Eller mest har jag städat garderoben, det tog längre tid än resten av rummet! Passade på att rensa lite så nu får kläderna (nästan) plats utan någon större ansträngning. 
 
Vad har hänt sedan sist då? Jag har ätit middag på Lucky House med några kompisar, suttit vid vattnet några gånger med olika personer och snackat, badat, fotat och för övrigt bara njutit av att vara ledig. Jag älskar sommaren - allt är så enkelt och man kan göra spontana saker utan att massa snö eller kyla ställer till det. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan se om det finns något att laga till middag. Ha det fint!! 
 
Myskväll i Hagviken med mina fina från klassen
Jag, Emelie och Natha i lördags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0