Om du känner dig ensam, öppna dig då. Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå. Om ditt hjärta slår kommer jag vara med dig vännen vart du än går

HEEEJ!
 
Jag måste bara säga att vädret skrämmer mig!! Först när jag vaknade var det sol och lite molnigt, inget konstigt men sedan börjar det helt plötsligt åska och nu är det sol igen.... Kan väder ha PMS? I så fall tror jag att det är det som är orsaken, annars har jag ingen aning.. 
 
Förutom vädrets omväxlingar har dagen inte haft speciellt mycket att erbjuda. Jag sov till 12 och sen dess har jag typ bara legat i sängen och degat. Ganska skönt det med men egentligen skulle jag vilja att det var varmt nog för att typ ligga på stranden och steka istället. Som vanligt har jag inte turen på min sida så det går ju inte.. Ikväll ska jag i alla fall vara med Emelie och Natha. Imorgon på morgonen åker Emelie iväg så vi måste passa på att träffas innan. 
 
Y.O.L.O kära vänner, peace out och ta hand om er! Hörs när vi hörs. Puss ♥
 
Jag just nu, glad tjej trots att hon inte får vara på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0