Övning ger färdighet

Hej på er!
 
Idag har det verkligen varit härligt väder! Under eftermiddagen låg jag och solade på balkongen och sedan klippte jag gräsmattan. Efter det blev det en lååång promenad med Natha - vi gick en dryg mil - riktigt skönt må jag säga. Och nu på kvällen har jag övningskört och det gick riktigt bra! Jag börjar få till dragläget riktigt bra, körde i rondell och även på en 70-väg. Det låter kanske inte så mycket för vissa men för mig var det nytt, men det kändes bra och jag är stolt. 
 
Jag hoppas och ber verkligen för att det få lika fint väder imorgon. Sedan på kvällen åker jag upp till norr i 6 dagar. Ska bli sjukt kul att träffa släkten och vänner igen!!
 
Nu ska jag schlapa i sängen med en film. Sov gott allihop. ♥
 
 
 
 
In Da Caaar! :))))))))
 

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

hej det blir roligt att träffa dig hoppas du vill komma nåt vi längtar att träffa dig.

2012-07-19 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0