"When you´re lost and you´re tired let my love take you higher, 'couse I still turn to you"

Tjongalong!
 
Hur har ni haft det? Förutom några småsaker så har jag haft det sjukt bra! Jag var ju i Skellefteå förra veckan och hälsade på släkt och lite vänner. Det var sjukt kul att se alla igen! Jag passade även på att gå på festival med Tessan och hennes kompisar. Det finns bara ett ord för att beskriva kvällen vi var där med: GALET!! Det säger typ... allt.. 
 
Jag kom hem i tisdags tidigt på morgonen och redan på förmiddagen mötte jag upp Emelie och sedan fixade vi lite inför Nathas födelsedagsfirande som va på kvällen. Jag var trött som få men jag menar, vad gör man inte för sin bästa vän som fyller 18?? Firandet var ganska galet det också och VÄLDIGT roligt! Jag hoppas Nattis hade lika roligt, det är ju ändå det viktigaste.
 
Från det att jag kom hem har jag inte sovit hemma en enda natt fram till igår. Snacka om att det var skönt att äntligen få ligga i min egna säng helt ensam för första gången på nästan två veckor. 
 
Nu ska jag kolla på film och se om jag kanske somnar till den. Hoppas på det. Sov så gott! ♥
 
Bjussar på två bilder från Skellefteå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0