Back in town

Holaa!
 
Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem inatt faktiskt. Göteborg var himla kul! Jag hann inte se så jättemycket av staden men det jag han se va väldigt fint! Och Liseberg, det var tredje gången jag var där, fortfarande lika kul. Åkte dock inte Atmosfear, nya fritt fall, för jag tyckte den kändes så lame och tråkig, dessutom finns ju en likadan på grönan (fast 30 meter kortare förståss) så jag orkade inte. Nu tror ni säkert att jag inte vågade, men så är det inte. Jag vågar, men jag orkade inte stå i kö i 35 min för att sedan falla i typ 5 sek och sen är det över.... Nej, det är bara slöseri med tid! Däremot åkte jag Kanonen tre gånger, Balder två gånger och en massa andra roligheter.
 
Några bilder från igår: 
Det var soligt hela dagen, så himla skönt! 
 
Idag har jag mest legat i sängen och chillat. Så himla skönt! Jag körde lite styrka på mitt rum också. Nu ska jag gå ut på en promenad med Emelie. Underbaaart! Senare ikväll ska jag och Natha på bio, berättar mer sen. Hörs senare! Puss 
 
P.s. Jag har verkligen ingen aning om varför bilderna blir snea, min dator verkar gilla det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0