En dag på stan

Godkväll!

Hur har dagen varit? Min har vart jättebra och mysig. Den började med att jag och Natha bara skulle gå ut och gå en promenad men bestämde sedan att vi skulle åka till stan och bara chilla för att det var så fint väder. När vi väl kom dit slutade det med att det blev shopping för min del. Jag kom hem med ett par jeans från SALT, en tröja från Hollister och en kjol och lite småsaker från H&M. NAJS!! Såg ni matchen förresten?? Bra spel av Sverige, dock räckte det inte till någon vinst och nu är chansen väldigt liten att vi går vidare i EM. Så typiskt när dom faktiskt gjorde ne bra match. Meen, det är bara att hålla huvudet högt och se framåt!
Juste, igår firade jag min födelsedag med några vänner. Det blev först middag hemma hos mig och sedan drog vi till Aborreberget där vi spenderade resten av kvällen. Jag kom hem runt två och då var jag så trött att jag somnade på en gång.
Nu måste jag gå och lägga mig tror jag. Imorgon är det bröllop och det vore ju väldigt tråkigt om jag skulle råka somna under vigseln eller kanske till och med under middagen... ;)
Vi hörs när vi hörs kära vänner! Puss på er! ♥
SÅ SNYGGGGG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0