Hej, jag har inget liv därför att jag måste plugga.....

Hehehej!

Ja, rubriken stämmer faktiskt därför att just nu är det så sjukt mycket i skolan att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag skulle verkligen behöva en paus just nu men den pausen kommer inte komma förns om en vecka... Då är det sommarlov och då ska jag verkligen leva liveeet!
Just nu sitter jag i skolan med några vänner och pluggar. Vi har egentligen redan slutat men eftersom att vi är så duktiga (eller?) så stannar vi kvar en stund. Nej, nu måste jag verkligen jobba. Uppsatsen ska in ikväll senast 23:59 och jag har en hel del kvar att skriva. ÄLSKAR LIVET! Ha det gött kära vänner. Hörs när livet är åter... Puss så länge! ♥
Me and Maria, right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0