Underbar helg och kraschade planer

Hej på er!
 
Denna midsommar helg har varit hur bra som helst! I fredags var jag med några vänner - vi grillade och sedan kollade vi fotboll, käkade glass, jordgubbar, maränger, grädde och choikladsås till efterrätt och hade det braaaa ända in på sena natten. Igår satt jag, Emelie och Natha ute på altanen hos N. från typ 8 på kvällen till 3 på natten och bara pratade och mös. Massa godsaker som marschmallows, choklad, kex och lite annat. GOTT VAR DET MINA KÄRA VÄNNER!! Men nu är det söndag och nu är det slut på onyttigheter.
 
Imorgon är det meningen att jag och min familj ska åka till Göteborg och Liseberg men vädret är inte direkt på vår sida (det ska SPÖregna och blåsa upp mot 15 m/sek!!!!!) så jag vet inte riktigt hur det blir med den saken... 
 
Nej dags att ta tag i dagen kanske. Sitter fortfarande i pyjamas och är helt ofixad - och klockan är snart 15.00 liksom! ;) Jag hoppas i alla fall att alla har haft en superbra helg och att kommande vecka fortsätter lika bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0