5/6-2012

Hejhej hemskt mycket hej!

Hur mår ni? Jag mår bra. Jag blev klar och skickade in EU-arbetet vid halv 7 och skickade då in det, så himla skönt!! Efter det gick jag ut på en promenad med Bella. Vi har inte träffats på hur länge som helst känns det som så det var himla roligt dessutom var det väldigt skönt att få komma ut och bara tänka på annat än skolan för en stund. Efter promenixen var det middag och sen dusch och nu ligger jag i sängen och har jättetråkigt och vet inte vart jag ska ta vägen. Kul liksom, när man väl kan göra något på en vardag (det är ju nationaldag imorrn = ledig!) så har jag inget att göra... Jaja, jag är ändå så trött så jag hade inte orkat göra något. Ha det bäst kära vänner, vad ni än gör! (Kom bara ihåg att ta det lugnt och gör inget som jag inte skulle ha gjort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0