I love people who can make me laugh, when I don´t even want to smile

Hejhej!

Jag ligger just nu i soffan och bara chillar galet! Gjorde matteprovet (som jag missade i tisdags då jag var hemma) i dag och jag tror faktiskt att det gick riktigt bra. Känns så i alla fall. Klockan 14.45 är det dags att gå till tåget för att sen möta mamma i stan. I kväll klockan sex går färjan som tar oss till..... jag vet faktiskt inte vart den går men jag skulle gissa på Åland. Ska bli himlans kul och skönt att åka iväg, även om det bara är till i morgon eftermiddag. Ha en fin fredag everybody! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ha det så trevligt :D <3

2012-03-02 @ 14:50:05
URL: http://phbynatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0