Onsdag 07.03.12

Hej på er!

Jag sitter nu i skolan och pluggar, trots att jag slutade halv två men det är så dt får bli när man har mycket att göra. Nu är jag däremot väldigt trött och "pluggarsuget" har försvunnit så funderar på att gå hem. Problemet är att då kommer jag inte göra något... BIG problems det här alltså! Jag har ju hela kvällen på mig i och för sig, om jag inte drar och tränar. På tal om träning så tränade jag min fot för första gången igår. Det gick riktigt bra faktiskt dock hade jag lite ont efter men så ska det ju vara, då har man jobbat! Hur det blir med träningen idag får vi se. Det känns så tråkigt att inte kunna springa för annars är ju det en as bra uppvärmning som jag brukar köra på. Nej, jag ska plugga lite till nu innan jag går hem. Klem! ♥
Smile bright, as the sun is shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0