Ledaravslutning

Hej alla glada!

Idag har varit en bra dag trots att det har varit på väg att regna hela dagen (och det kom en liten skvätt på eftermiddagen) och att jag har varit sjukt trött p.g.a. en sjukt hemsk dröm jag hade inatt... Det har ändå gått bra, jag har fått mycket gjort ändå och det känns inte som att dagen har gått till spillo. Nu på kvällen var det ledaravlutning vid Vattunöden för alla ledare i klubben. Det bjöds på grillad korv med bröd och så var det en tipspromenad och en hel del prat och skratt, riktigt trevligt var det. När jag kom hem satte jag mig direkt och började skriva på en svenskagrej som ska redovisas imorgon och nu är det klart. Juste, imorgon slutar jag 11.15 också. Tack treor för att ni ska ha er avslutningslunch just då och tack för att ni tar studenten på fredag så att vi andra får vara lediga då, tack jag älskar er!
Nu är det i alla fall dags för mig att sova så att jag inte somnar imorgon under redovisningen, hehe. Ha det toppen! Puss ♥
Inte riktigt dagens väder, men man kan ju alltid drömma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0