20 november 2012

Tjeeenareee!
 
Det blev ännu en dag hemma i sängen för mig. Jag har ingen energi och mår hela tiden illa och har ont i huvudet. Ingenting är annorlunda från igår. Det blir varken bättre eller sämre. Det är i och för sig är ganska skönt att det inte blir sämre men det kan gärna få bli bättre någon gång. 
 
Jag tror att jag ska kolla på en film nu... Eller så orkar jag inte det och bara sover direkt istället. Nä, det är mycket mysigare att somna till film. Ska se om jag kan få i mig något att äta också. Åh, vad jag älskar att vara sjuk!! <3<3<3 Förhoppningsvis är jag tillbaka snart igen. Jag hoppas verkligen att ni får hålla er friska! *Lyckospark*
 
En instagrambild från förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0