Feeling so young, so high

Heej!
 
Nu sitter jag hungrig men nöjd i soffan. Jag har skrivit klart inlämningen jag pratade om tidigare, så himla skönt att ha det gjort. Då var det bara att ta det lugnt och vänta på mat. Det blir kyckling till middag också, gör inte mig något. Jag älskar seriöst kyckling!! Så himla gott!! Okej, jag älskar typ all mat (utan dig (mat) inget mig typ. Mat är mitt liv<3<3<3<3<3). Ni tror säkert att jag överdriver men seriöst, hur skulle man klara sig utan det? Tänk till exempel när man är fett uttråkad och så bara går man till kylen och tar något och så har man både en vän och något att göra för ett tag. Eller när man är grymt deppig (som på gråa, trista och regniga höstdagar) och så hittar man lite choklad i skafferiet och så är alla problem lösta. Hur UNDERBART är det inte?? 
 
Bara för att fortsätta visa för er hur mycket jag älskar att äta tänker jag berätta att efter den lilla pluggstunden jag och mina vänner hade idag gick vi till Ica och handlade lite fika och sedan åkte vi buss (ja vi är lata och orkar inte gå!) till Moa där vi åt massa. Så himla mysigt och en grym start på helgen! Visst blir ni sugna på mat nu? Det blir jag i alla fall. Vilken tur att min mamma har börjat med middagen dårå, och ännu mer tur att jag har en mamma som kan göra den åt mig så jag slipper anstränga mig. Älska livet! ♥ 
 
Ha det bra hörrni! Puss
 
Var det någon som sa go'fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0