If you love me, then let it be beautiful

Hej!
 
Ja hörrni, nu är jag inne på min fjärde dag hemma. Jag mår bättre, det gör jag, men det är alltid bra att vara hemma en dag extra för säkerhetsskull. Som tur är har jag rätt mycket energi nu i alla fall så jag orkar jag saker. Till exempel så städade jag mitt rum imorse. Efter var jag sjukt trött och till och med lite svettig men det är okej! Jag kan då säga att det var värt det i alla fall. Att få bort allt från golvet (ja, mamma, jag har faktiskt ett golv, tro't eller ej!) och att byta sängkläder - så underbar känsla! 
 
Nu, ska jag gå och äta lite lunch. Jag trodde att jag mådde illa (igen) och tänkte "åh nej, inte mer illamående..." men sen kom jag på att det nog beror på att jag är hungrig. Vilken tur att det finns god mat i kylen. Pasta med champinjon-, baconsås och soltorkade tomater, SÅ himla gott!!! See ya later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0