Teneriffa i februari

Godmorgon! 
 
Nu är det äntligen bokat och klart. Jag åker till Teneriffa på sportlovet med mamma och William. Vi ska åka till staden Playa de las Americas som ligger på södra Teneriffa. Åh, vad jag längtar! Det ska bli så skönt att komma bort från allt ett litet tag - framför allt kylan. Om 89 dagar åker vi. LYCKORUS!!! 
 
Till något lite mindre roligt, idag är jag hemma för att jag inte alls mår bra. Jag mår illa, har ont i huvudet och känner mig varm och ifall det är kräksjukan vill jag inte smitta någon. Förhoppningsvis går det över snart, det är ju RC2 (rikscupen nivå 2) i helgen och det kan jag ju inte missa! 
 
Nu ska jag försöka vila lite. Ha en jättebra dag och tvätta händerna ordentligt hela tiden och ät massa C-vitaminer så att ni inte blir sjuka. 
 
Lite bilder på hotellet och staden vi ska till:

Det ser så himla mysigt ut! Åh, jag dör av längtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0