The luckiest girl on the planet

Hej kära vänner!
 
Tisdag igen och det innebär att det var Portkod1321 på Svt play (OMG säger jag bara!) och om 40 minuter är det dags att röra sig mot träningen.
 
Förövrigt känner jag mig lagom stressad med allt plugg jag måste hinna med, träningar, tävlingar, kompisar och ja diverse saker. Hur sjutton ska jag få tid med allt? Samma fråga varje vecka och på något sätt lyckas jag alltid hitta en lösning, bättre eller sämre, vilket som det är i alla fall en lösning. Nu blir det lite svenska plugg. Lateer!
 
Kom på att jag har glömt visa min nya vinterjacka så här kommer en bild!
 

Kommentarer
Postat av: farmor ilone

den var tjusig på dig hoppas vi ses snart mitt hjärta
kramar från farmor hoppas att allt går bra jag tänker på dig

2012-11-06 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0