This is so good

Hej på er!
 
Jäklar vd den här veckan har gått snabbt. Känns som att det nyss var fredag!? Det är i alla fall skönt att få lite helg. I onsdags hade jag utvecklingssamtal och det gick bättre än förväntat. Jag hade väldigt lite frånvaro, vilket är väldigt positivt jämfört med förra året då jag var borta typ hela tiden. Jag låg även bra till i alla kurser, vissa bättre och andra lite sämre men jag är ändå nöjd. Det känns lite som att jag är back on track! Annars har det inte hänt så jätte mycket den här veckan. Vi har haft massa 9:or på besök varje dag och de har varit med på lektioner för att få se hur vi jobbar och få känna på lite hur det är på gymnasiet.
 
Förutom skolan har jag bara tränat tisdag och torsdag och såklart kollade jag på Sverige-Engeland matchen i onsdags. Ni såg den väll? Vilka mål alltså! Zlatan är från och med nu min nya gud. Självklart var det inte bara han som jobbade, alla i svenska laget var sjukt duktiga men med tanke på att det bara var en man som gjorde alla fyra (4 mål mot England!!) mål måste han ju hyllas! 
 
Såååå snyggt verkligen!! 
 
Nu, bara för att jag är en sådan pluggis ska jag sätta mig och plugga lite matte. Jag VET att det är fredag men jag har inget bättre för mig så varför inte ta tag i livet liksom? Hoppas ni får en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0