I don't wanna miss this

Heej!
 
Lagom kul natt jag har haft.. Vaknade typ 10 gånger och kände mig orolig och som att jag hade missat något, skitjobbigt verkligen. Drömde även att jag flyttade hemifrån och fick inreda mitt egna hem och bestämma över mig själv, snacka om att jag blev ledsen när jag vaknade. Dock hade jag inte velat bo där jag bodde i drömmen för det var värsta läskiga killgänget som typ förföljde mig överallt och som planerade att döda mig eller något. Tror det har att göra med alla hemska händelser som inträffat i Bålsta senaste veckan. Sjukt läskigt och jag måste erkänna att jag är rädd! Kommer typ inte våga gå någonstans i fortsättningen för inte ens på dagen är man säker! Nej usch och fy, nu ska jag inte tänka mer på det. 
 
Igår hade jag en bra dag. Den började med lite shopping i stan med Rebecka (jag köpte ingenting och SHIT vad stolt jag är över det!!) Efter det åkte jag hem och gjorde mig iordning sedan åkte jag till Bella där det blev middag gjord av mig, Moa och Shannon. Det blev någon slags kyckling och bacon stuvning med pasta och en god sallad med bland annat fetaost i till det. Stört gott verkligen! Efter den goda middagen blev det efterrätt som var hallon- och limecheesecake. Sååååå god!! Senare sjöng vi Singstar och dansade lite. Skön kväll med sköna brudar! 
 
Nu ska jag alldeles strax åka ner till hallen för att hoppa in som vikarie igen. Sen måste jag plugga och på kvällen har jag mitt egna lag att träna. Fullspäckad dag, absolut! Ha det bra. ♥
 
Så här såg jag ut igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0