If our love's insanity why are you my clarity

Hej kära blogg!
 
Idag vaknade jag strax före 10 och låg sedan kvar i sängen och degade till typ halv 11. Jag gick upp och gjorde lite ägg och bacon till frukost, gott och nyttigt = suuuper! Runt 1 tiden åkte jag och William ner till centrum för att låna en bok på biblioteket och sedan kolla lite snabbt i centrum. Efter det åkte jag vidare till Shannon där jag var fram till 5 ungefär. Nu ska jag äta lite och sedan kommer Rebecka hit och då ska vi ha pluggmys. Känns riktigt bra. Juste fan, kom precis på att jag måste städa toan också innan mamma kommer hem annars blir det inte roligt. SKYNDA SKYNDA! Aja, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0