It's better to have a heart without a smile than to have a smile without a heart.

Hej på er!
 
Idag började dagen lite kaosartat. Jag låg kvar i sängen liite för länge (vilket av någon anledning alltid råkar inträffa på tisdagar då jag har franska som första lektion, mycket märkligt!..) och jag kom någon minut försent. Sedan var det bara att sätta sig och skriva prov. Det gick inte jättedåligt men inte jättebra heller. Jag får nog inte högsta betyg för det där men man kan inte vara på topp hela tiden, inte sant? På naturkunskapen efteråt gick det desto bättre. JAg förstod först inte vad vi skulle göra, men när jag väl förstod och började sätta igång att jobba med min labbpartner Anna gick det riktigt bra och vi fick näst intill perfekta resultat och tror att vi har kommit på "lösningen" eller sambandet mellan vad som hände i de olika testerna. Vi labbade och skulle använda oss av saltsyra (som är surt) och vatten (som är basiskt) och så skulle vi blanda på olika sätt. Mer ingående orkar jag inte berätta. 
 
Just nu sitter jag och pluggar till det samhällsprov jag kommer ha på torsdag. Vi läser om demokrati, hur den har vuxit fram och vad den betyder för välfärden och lite sådant. Om en timme är det dags att åka ner till hallen och träna så jag ska ta tag i den här tiden och göra det jag ska. Hoppas ni har haft en bra dag! ♥
 
Bjuder på lite sköna bilder från tumblr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0