Nyklippt och glad, jappjapp!

Heej kära blogg!
 
Idag har varit en bra dag. Jag bjöd på några tårar på förmiddagen (lingonveckan snart = extra blödig (fick världens finaste kort uppläst för mig och mina vänner av vår kära vän Moa, hur fint som helst verkligen! )), lyckades gissa rätt på typ alla verbformer på franskan när turen gick runt bland alla i klassen - trots att jag alltid lyckades få de svåraste (!!), jag slapp naturkunskapen för att jag skulle till "tandläkaren" aka. frisören, jag fick mitt hår klippt och slipper nu äntligen de äckligt slitna topparna. Bra dag alltså! Imorgon efter skolan ska jag direkt åka in till el Stockholmo för att äta middag och (om vi hinner) kolla lite i butiker och sedan gå och kolla på musikalen Dirty Dancing med min älskade mami. Så morgondagen kommer också bli super! I helgen vankas shopping och festligheter också. TAGGA RÅÅÅÅÅ!!! Livet äger just nu med andra ord! 
 
Nu ska jag fortsätta skriva lite på min presentation i kommunikation. Ha en bra onsdagskväll! ♥

Något kortare men MYCKET fräschare hår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0