Standing in the hall of fame and the world gotta know your name

Heej!
 
Då var det fredag igen. Känns både bra och dåligt, men mest bra. Just nu sitter jag och försöker skriva på en samhällsuppgift. Jag fattar verkligen inte hur man ska göra (har därför inte börjat än) och jag har en timme på mig innan den ska vara inskickad = lagom kul... NOT! 
 
Klockan 17 ska jag i alla fall vara i Västerängen för lite träning. Ska hoppa in på en av de yngre gruppernas träning för att det var för få ledare som kunde komma. Efter det ska jag vara med Natha. Vad vi ska göra vet jag inte men det lutar mot att det blir en lugn kväll hemma. Nu ska jag skriva lite på mitt arbete. Ha en grym fredag gott folk! ♥
Dagens outfit
Byxor - Dr denim, linne - H&M, kofta - Hollister och ett armband och Converse till det. Pretty simple, me like! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0