Anything is enough

Heej där!
 
Hur står det till? Jag mår fint. Sitter i ett grupprum i skolan (trots att jag är ensam) och har jobbat lite matte men ska nu börja med engelska istället. Imorgon är det nämligen ett förhör på första kapitlet (shit vad töntigt det låter med "förhör" men det är ju inget prov så vad är det annars liksom?) så jag måste plugga, plugga, plugga. 
 
Idag var det skolfoto också. Hatar det för jag blir alltid så himla ful! Antingen råkar jag blunda eller så håller jag på dör av skratt eller så ser jag så jäkla retard ut att man kan tro att jag är förståndshandikappad, typ. 
 
Nej, nu ska jag börja med engelskan så att jag hinner med allt. Ikväll är det träning, weho. Hörs senare och då får ni även en dagens outfit-bild, tror jag... Klart ni ska få det!? Absolut, så snäll som jag är så är det klart att jag langar en fiiin bild på min vackra skapelse. Ha det bäst!! ♥
 
Här får ni en förhandsvisning
Så fager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0