Duktig skolflicka

Hejhej!
 
Då var det måndag igen och jag sitter i skolan. Egentligen har jag redan slutat men duktig som jag är sitter jag kvar i skolan och tänkte plugga lite. Det var så typiskt igår; jag gjorde samhällsläxan på kvällen och var på väg att skicka in den i tid och allt men man måste ju stänga när dokumentet för att kunna bifoga det i ett mail så jag gjorde det. Problemet är att jag hade sparat dokumentet på ett ställe som heter fcctemp eller något sådant och då kan man typ inte hitta det på datan efteråt. Så allt jag hade gjort var borta med vinden bara för att jag var för snabb med att spara och inte kollade VART jag sparade.... Så nu måste jag göra om hela arbetet och skicka in det så fort som möjligt. Den här gången ska jag vara extra noga med att kolla vart jag sparar. Nu måste jag börja och jag ska få något gjort. Ha det bra så hörs vi senare! ♥
 
Jag och min älskade celcius just nu. Du räddar mig alltid när jag är trött. Tack för ditt stöd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0