It´s always a good time

Heej!
 
Det är lördagskväll och jag sitter hemma på mitt rum i onepiece, med chips, nötter och fruktsoda, ska kolla på film på datan med min lillebror och känna mig som en liten flicka hela kvällen. Så himla mysigt! 
 
Under dagen har jag varit med Emelie och kollat på innebandymatch - vinst till Bålstalaget. Sedan cyklade jag till Moa där mina fina klasskompisar och Bella var och fikade lite. Efter det cyklade jag till centrum och köpte hem lite plocksallad som jag sedan åt upp med god aptit. På det blev det fruktsallad med glass och grädde och nu filmmys. Japp det var min dag det. Lagom händelserik och hyfsat chillig. Ha en bra lördagskväll hörrni! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0