It´s fridaaay mathafackaaaaas!

Heej!
 
Det enda dåliga med den här dagen måste vara att jag hade engelska, att jag ligger i soffan helt forever alone och att jag är hungrig. Men engelskan är avklarad, jag kommer träffa vänner lite senare och det är bara att gå till kylen så behöver jag inte vara hungrig mer så allt är egentligen fixat. Alltså finns det inget dåligt med den här dagen. Det bästa måste ju ändå vara att det är fredag! Oh yeah, fuck yeah!
 
Jag ska gå och ta mig något att äta sedan borde jag plugga men det känns mycket roligare att vara lite rebellisk och inte göra det och istället se på film eller något. Tror jag gör det sistnämnda. Hur som helst får ni ha en superbra fredagskväll och helg. Puss ♥
 
Zupercoola och zuperznygga brudz på tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0