Jag har inget liv

Hej!!
 
Jag kom på en sak alldeles nyss. Eller egentligen har jag väl vetat det ganska länge men ändå.. Jag har verkligen inget liv! Det enda jag gör är att gå i skolan, komma hem och plugga, åka iväg och träna och sen är det dags att sova. Så är min dag, varje dag. Hur står jag ut?? Ja det kan man fråga sig och då kan jag svara: Jag har ingen aning? Jag som är så rastlös och vill göra nya saker hela tiden, borde jag inte tröttna? Kanske, men skolan måste jag ju gå i och att plugga hör till. Att träna tycker jag ju är himla kul så det skulle jag inte vilja sluta med. Där var nog svaret på min fråga. Så enkelt var det. 
 
Jag tror att det finns en massa andra saker som egentligen också är så lätta att lösa men man själv gör det så invecklat. Tänk på det när ni har ett problem, lösningen är ofta lättare/närmare än ni tror! 
 
Gud vad bra sagt, eller hur?! Och på tal om träning så måste jag nu byta om för att sedan åka ner till hallen på min znabba cykel. Ha det fint! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0