Make every day count!

Heej!
 
Hur står det till? Jag mår bra, har träningsvärk i benen och är lite trött men mår bra och är sjukt glad på livet! Idag har jag ingen lektion förns 14:50 och då är det matte. Efter det slutar jag så då ska jag hem och plugga innan det är dags för träning. 
 
Igår var den bästa dagen på länge! På morgonen kände jag mig inte så pepp men tog mig i kragen och gick till skolan ändå och när jag väl kom dit ångrar jag ingenting. Jag har verkligen de bästa vännerna! Vi hade deeptalk på lektionerna och fick tusen skrattanfall. Efter skolan åkte jag, Vendela och Maria in till stan för att Maria skulle köpa byxor. På kvällen träffades hela gänget hos Moa, alla var samlade igen och det var så kul. Vi pratade massa, körde sanning eller konsekvens och sedan fick vi kvällsfika också som bestod av te och mackor. Så himla mysigt var det. Jag åkte hem vid halv 12 och när jag kom hem var jag sååå glad. 
 
Nu ska jag fixa mig lite sen gå till skolan. Ha en bra dag och se till att varje dag räknas! ♥


Världens bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0