Mardrömmen blev plötsligt verklighet

Hej kära vänner!
 
Hur har dagen varit? Min har inte varit så jättebra om man säger så.. För det första kände jag redan när jag vaknade imorse att det skulle vara en trött och seg dag och mycket riktigt blev det en lååång dag. Det blev inte direkt bättre av att jag fick veta att jag skulle ha matte i TVÅ TIMMAR OCH TIO MINUTER!! Mardrömslektionen verkligen. Men jag överlevde (så klart jag gjorde, jag är fett stark ju!) och fick sedan stressa hem, äta och byta om på noll tid, okej det var en timme men då skulle jag gå hem också under den timmen. Träningen gick hyffsat bra. Det var i alla fall en sak som var väldigt positiv, för min egen del och det var att styrkan som vi alltid kör på torsdagar nu inte alls kändes mycket, knappt något alls faktiskt. Särskilt i benen. Sjukt najs. Jag är stolt över mig själv!!
 
Nu har jag precis lagt mig i sängen och tänkte faktiskt försöka sova, trots att jag är ledig i morgon. Saken är den att jag ska plugga hela dagen med Emelie, och Natha kommer också vara med ett tag, så det passar helt enkelt inte att vara uppe hela natten. Godnatt och sov gott! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0