We are the kids with hungry hearts and they can never keep us apart. We go higher than high until we kiss the sky, so no matter what you heard, we are the people we rule the world

Tjena! 
 
Då var det söndag igen och snart är ännu en vecka slut. Jag tänkte berätta om min helg innan jag har annat att göra. I fredags var jag med Rebecka. Vi var och kollade på innebandy, det var hemma match för Bålsta så vi var där och hejade. Efter det gick vi hem till Niklas där vi inte gjorde så mycket men det var trevligt ändå. Ända tills jag skulle GÅ hem i regnet. Det regnade ju inte lite heller... Jag skojar inte när jag säger att jag kunde vrida ur mina strumpor när jag kom hem. Kallt var det också. 
 
Igår började jag dagen med att köra bil. I drygt två timmar var jag ute och körde runt i Bålsta och Bro. Det gick hyffsat bra i alla fall när jag inte hade någon bakom mig. Jag blir jättestressad när jag t.ex står i en korsning och så kommer det en bil bakom, får typ panik och stressar upp mig alldeles i onödan. Det är ju bara att ta det lugnt och tänka på det jag ska göra. (Det där var nog mest en påminnelse och uppmaning till mig själv.) 
På kvällen kom Amanda (Amandus) och Rebecka och åt middag här. Sedan åkte vi till Kungsängen för att träffa Amandas pojkvän och hans kompis. Vi spelade ett spel där en person ska rita ett föremål, en känsla eller något annat och så ska de andra gissa vad man ritar. Det var skitkul faktiskt. (mest för att jag vann kanske?) Det blev massa skratt och även lite frustration när det inte gick så bra... 
 
Nu ska jag plugga samhälle och matte. Kanske tar en löprunda ikväll också? Skulle inte sitta fel men plugget måste göras så... Hur som helst så hörs vi. Puss ♥
 
Hippiebecka och Hippieronja för länge sedan
Jag och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0